Експерти – вони знають більше.

Ми знаємо, що краще вчитися на власному досвіді, а також на чужому досвіді. Слухайте уважно і не бійтеся задавати запитання. Кожна відповідь наближає нас до успіху і являє собою наступний крок на шляху саморозвитку.

Останні експертні публікації

25 Вересня 2023

Кол-центр – важливість для клієнтів і бізнесу

11 Вересня 2023

Що таке колл центр (call center): відмінність від контакт центру та бізнес рішення

18 Серпня 2023

CCIG Group стала фіналістом ECCCSA 2023!

18 Квітня 2023

Принципи ефективного спілкування в команді кол-центрі

11 Квітня 2023

Чат-бот і Живий чат – рішення для прискорення обслуговування клієнтів в Інтернеті

3 Квітня 2023

Контроль якості обслуговування клієнтів в колл центр

27 Березня 2023

Яке значення має бек-офіс у кол-центрі?

20 Березня 2023

Багатоканальний та омніканальний контакт-центр

Eksperci Call Center Inter Galactica - tło