Подивіться, що ми можемо запропонувати.
З нами ви зможете досягти більшого!

Ми надаємо послуги колл-центру по всіх каналах зв’язку – традиційні і класичні, сучасні, але є і нестандартні рішення. Ми розробляємо їх індивідуально для задоволення очікувань Клієнта. Дізнайтеся, чого ви зможете досягти у співпраці з CCIG.

ikona połączenia
0 МЛН
ДЗВІНКІВ В МІСЯЦЬ
ikona połączenia
/7
ПІДТРИМКА
ikona połączenia
0 ++
МОВ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Obsługa klienta - Oferta

Клієнтська підтримка (Customer Service)

Підтримка веб-сайтів для споживачів - одна з найбільших і швидкозростаючих галузей сектора послуг BPO. Будучи лідером в індустрії колл-центрів, ми надаємо послуги і інструменти найвищої якості для омніканального обслуговування клієнтів. Наші гарячі лінії гарантують високий рівень сервісу, підвищену задоволеність і лояльність клієнтів, поліпшення іміджу, і, що найбільш важливо, ми прагнемо забезпечити обслуговування клієнтів таким чином, щоб зробити зростання продажів видимим, що ми успішно і спостерігаємо щодня.

Oferta CCIG - Sprzedaż

Телемаркетинг

Протягом 19 років ми спеціалізуємося на багатоканальних продажах товарів і послуг. Ми виконуємо ключові проекти для найбільших представників телекомунікацій, банківської справи, енергетики, FMCG, страхування, фінансів, авіації та інших галузей. Завдяки багаторічному досвіду в області телемаркетингу, ми гарантуємо максимізацію прибутку вашої компанії і високу якість при одночасній швидкій окупності інвестицій.

Oferta - Badania

CATI

Протягом багатьох років ми пропонуємо нашим Партнерам комплексні рішення по підготовці і реалізації дослідницьких проектів з використанням методу CATI. У більшості проектів наша команда створює сценарії співбесід, допомагає вибрати відповідну цільову групу і проводить опитування відповідно до встановлених правил.

CCIG - wioślarstwo - back office

БЕК-ОФІС

Сьогодні конкурентна перевага означає ефективне багатоканальне обслуговування клієнтів з підтримкою допоміжного офісу. Ключем до забезпечення найвищих стандартів обслуговування клієнтів є ефективна команда, готова в будь-який час відгукнутися на потреби споживача.

kontrola jakości - usługi

КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ

Контроль якості - один з найважливіших факторів, що безпосередньо впливають на якість обслуговування споживачів. У нашій організації є внутрішній відділ контролю якості, який на постійній основі контролює якість розмов. Завдяки інструментам, адаптованим до конкретного проекту, ми можемо швидко і ефективно визначати області, які потребують коригування.

Usługi CCIG - Multilingual

Багатомовність

З 2002 року CCIG GROUP накопичила досвід реалізації проектів на більш ніж 20 мовах на ключових зарубіжних ринках і продовжує розвиватися. Багатомовне обслуговування в аутсорсинговому call-центрі дає відчутні переваги і можливість заощадити на витратах персоналу і на дзвінках.

Usługi CCIG - Livechat

LIVE CHAT

Протягом багатьох років ми допомагаємо нашим партнерам підтримувати контакт з їх клієнтами. Інтеграція чату з існуючими каналами зв'язку підтримує розвиток вашого бізнесу і дозволяє залучати нових клієнтів, скорочуючи при цьому витрати на обслуговування і продаж.

CCIG - Usługi - Chatbot

ЧАТБОТ

Сервіс створений для автоматизації спілкування з кінцевим споживачем / користувачем. Чатбот ідеально підходить для швидкої сегментації користувачів і оптимізації груп прямих продажів і обслуговування клієнтів.

Voicebot - telefon

ГОЛОСОВИЙ БОТ

Інструмент являє собою віртуальний голосовий помічник, що розпізнає природна мова. Помічник аналізує мова і використовує її для прийняття рішень щодо подальшого обслуговування відповідно до заданих правил.

Videochat - CCIG

ВІДЕОЧАТ

Сервіс був розроблений для особистого спілкування між користувачем і компанією, що означає побудову кращих відносин із Замовником. Цей інструмент надає послуги людям, які використовують мову жестів.

Obsługa Social Media - zakupy przez internet

ПІДТРИМКА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Послуга дозволяє вашій компанії охопити безліч потенційних клієнтів, які використовують соціальні мережі в якості основного каналу зв'язку в своїх повсякденних контактах. Завдяки послузі ви можете збільшити відвідуваність веб-сайтів, пов'язаних з соціальними мережами, і, отже, призвести до збільшення продажів і задоволеності клієнтів.

CCIG - Usługi - Callback

ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК

Сучасні компанії хочуть доставляти споживачам позитивні враження. Завдяки інноваційним технологіям, таким, як зворотний дзвінок, ви можете встановити контакт з вашим клієнтом менш ніж за 30 секунд. Інструмент добре працює там, де важливо час встановлення контакту з споживачем.

Usługi SMS

SMS

SMS в даний час є одним з основних каналів зв'язку. Ми відправляємо тисячі текстових повідомлень щодня. Якщо ви хочете, щоб ваша компанія росла, довіртеся нашого досвіду і використовуйте SMS як новий канал зв'язку з клієнтами на своєму підприємстві.

ОМНІКАНАЛ

Спілкування з споживачем засноване на повній персоналізації, а це означає, що підготовлене для них пропозицію не тільки відповідає їхнім потребам, а й носить дуже особистий характер.

Наша мета – зрозуміти очікування ваших клієнтів і реагувати на них саме тоді, коли це необхідно.
Ми хочемо бути поруч на кожному етапі прийняття споживачем рішення про покупку.

Ось чому ми використовуємо і інтегруємо всі доступні канали зв’язку, як традиційні, так і інноваційні, для досягнення, залучення та утримання ваших клієнтів.
Все це для забезпечення збільшення доходів наших замовників за рахунок максимального збільшення можливостей продажів, підвищення лояльності клієнтів, повної персоналізації обслуговування споживачів і підвищення задоволеності і зручності використання продуктів / послуг.

0 %

споживачів купують товари і послуги через канал дестрібьюціі, відмінний від того, через який вони дізналися про продукт спочатку.

0 %

використовують смартфони для порівняння товарів / послуг

0 %

купують товари / послуги більш ніж у 4 різних дестрібьютеров.

Omnichannel - CCIG
outsourcing - klocki

АУТСОРСИНГ

Якщо ви передасте в CCIG деякі з ваших спеціалізованих бізнес-процесів, ви можете бути впевнені в результатах.
Наша модель управління, підтримка бізнес-процесів, інфраструктура і технології будуть використовуватися для підвищення ефективності та результативності ваших операцій, підвищення конкурентоспроможності та забезпечення економії.
CCIG гарантує вам:
Доступ до інфраструктури:
найбільший колл-центр в Центральній і Східній Європі, комплексні послуги – 8 відділів продажів в 6 містах Польщі, бек-офіс, логістичний центр та 1 255 фахівця з продажу.
Багаторівневий сервіс:
професійне мультимовне обслуговування клієнтів
можливість користуватися гарантією безперебійної роботи і спеціалізованим обслуговуванням клієнтів 24/7
Вимірна економія:
виключення витрат на організацію внутрішнього call-центру
модель розрахунків з урахуванням ваших потреб
перехід відповідальності і операційного ризику

У вас є питання? Ми раді на них відповісти!

ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
Українська

Дозвольте нам покращити наші послуги та відповісти на ваші запитання.