Шукаєте професійний Call Center?Вибирайте краще!

CCIG – це унікальна організація в індустрії дзвінків і контакт-центрів, заснована в 2002 році, створена професіоналами, що спеціалізуються на ефективному багатоканальному бізнес-комунікації з кінцевим клієнтом – як B2C, так і B2B

Місія

Ми поєднуємо світи наших клієнтів і їх споживачів таким чином, щоб перевершити їх очікування. Кожен день ми виходимо за рамки повсякденності і надихаємося тим, що кожна особистість – унікальна. Ми впроваджуємо революційні рішення вже сьогодні, пам’ятаючи, що #завжди_варто_поговорити.

Бачення

Ми прагнемо стати “очевидним вибором” серед контакт центрів на всіх наших ринках, зробивши людей, процеси і технології основою нашого розвитку.

Досвід і ефективність

Протягом 19 років ми спеціалізуємося на обслуговуванні клієнтів і багатоканальних продажах продуктів і послуг, а також на реалізації ключових проектів для найбільших компаній в Польщі і в усьому світі.

ikona na rynku
0
РОКІВ НА РИНКУ
ikona klienci
100 ++
КЛІЄНТІВ
ikona lokalizacje
0
ОФІСІВ

CCIG сьогодні і завтра

CCIG сьогодні і завтра
CCIG Group – одна з найбільших і найбільш важливих груп колл-центрів в Польщі.
До її складу входять такі компанії як: CCIG Group sp. z o.o., Call Center Dynamic Sales S.A. і Call Center Poland S.A., які займають міцну і стабільну позицію в індустрії колл-центрів. Кожна з компаній має справу з широко виявленим аутсорсингом послуг call і контакт-центрів. Центральний офіс знаходиться у Вроцлаві з філіями в 12 містах по всій Польщі.

Стовп 1 - творчі люди

що означає: спеціалізовані відділи підтримки, досвідчений управлінський персонал, атмосфера, яка сприяє творчості, шляхи розвитку та управління талантами, комплексна система стимулів, зосередження уваги на індивідуальних і командних цілях, турбота про партнерські стосунки, повагу і загальні цінності.

Стовп 2 - гнучкі процеси

що означає: безперебійна внутрішня і зовнішня комунікація, ефективні продажі, набір персоналу, ефективна реалізація нових проектів, контроль і звітність, логістичні процеси, обслуговування клієнтів, контроль і забезпечення якості, повернення і скарги, бек-офіс

Стовп 3 - сучасні технології

що означає: власна операційна система, інструменти BI і BPM, гарантована безперервність роботи, ІТ-інфраструктура, пропрієтарні додатки, додаткові рішення, центр моніторингу, можливість інтеграції з зовнішніми системами і додатками.

Календаріум

  • 20022002Początek CCIG - Wrocław

  • 20082008CCIG - Kielce

  • 20092009CCIG - Wrocław i Opole
    CCDS - Wrocław

  • 20102010CCIG - Częstochowa

  • 20122012Back Office

  • 20142014CCIG - Gdańsk
    CCDS - Zielona Góra

  • 20152015CCIG - Gdynia

  • 20162016CCP - Warszawa i Rzeszów
    CCIG - Tarnów

  • 20192019CCIG - Katowice
    CCIG - Biała Cerkiew (UA)
    CCIG - Kijów (UA)
    Follow Legal

Календаріум

Ділимося експертними знаннями

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Дозвольте нам покращити наші послуги та відповісти на ваші запитання.