Багатомовність

Протягом 22 років ми спеціалізуємося на багатоканальному обслуговуванні клієнтів, а також на продажі товарів і послуг. Ми знаємо, що багато наших партнерів працюють у різних країнах, тому ми вже багато років підтримуємо вас у багатомовному обслуговуванні, дозволяючи охопити кожного клієнта, незалежно від мови, яку вони використовують

jezyki-swiata
0 +
МОВ
czlowiek
0 +
КОНСУЛЬТАНТІВ
lokalizacja
0
ОФІСІВ
technologia
0 +
МОВНИХ ПРОЕКТІВ
tablice rejestracyjne

Multilingual

З 2002 року ми набули досвіду реалізації проектів більш ніж 20 мовами на ключових зарубіжних ринках бізнесу та постійно розвиваємося. Наш досвід створений командою кваліфікованих телефонних консультантів, що спеціалізуються на багатомовному обслуговуванні клієнтів. Досвід і знання, отримані за останні роки, дозволяють нам успішно конкурувати з іноземними компаніями. Реалізація багатомовних послуг у аутсорсинговому контакт-центрі дає помітні переваги. Аутсорсинг процесів, що здійснюються на різних міжнародних ринках і відбувається в одному місці, дає нам можливість оптимізувати витрати, пов’язані з працевлаштуванням, і витрати, пов’язані з телекомунікаційними витратами.

Multilingual – консультанти

Ми маємо передові інструменти для постійного моніторингу проектів і проводимо систематичний коучинг. Розмови записуються, прослуховуються та аналізуються як за змістом, так і за мовою. Консультанти відділу Multilingual – це команда з високою професійною кваліфікацією, з вищою освітою, знанням культури багатьох країн та високорозвиненими навичками міжособистісного спілкування. Багато наших консультантів є іноземцями.

Multilingual

Переваги

Економія витрат
Підвищення задоволеності клієнтів - обслуговування рідними мовами
Доступ до послуг без обмежень
Збільшення групи потенційних клієнтів

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!