Обслуговування клієнтів
Ми спеціалізуємося на багатоканальному обслуговуванні клієнтів протягом 22 років. Наша мета – зміцнити відносини між вами та вашим клієнтом. Завжди варто порозмовляти.
![Obsługa Klienta - Usługi](https://ccig.ua/wp-content/uploads/2021/02/obsluga-klienta-1.jpg)
Гаряча лінія для розгляду скарг
Управління таким складним процесом, як розгляд скарг, вимагає участі досвідченої команди, яка, використовуючи новітні технології, зможе ефективно працювати, керуючи найкризовішими ситуаціями. Завдяки омніканальному підходу, а також автоматизації процесів ми гарантуємо найвищу якість обслуговування ваших клієнтів.
Служба підтримки
Швидке вирішення технічних проблем є запорукою формування позитивного іміджу компанії. Наші передові практики та застосовувані технології дозволяють нам вирішувати складні технічні проблеми, даруючи вашим клієнтам відчуття підтримки та задоволення.
![Obsługa Klienta - Helpdesk](https://ccig.ua/wp-content/uploads/2021/02/obsluga-klienta-2.jpg)
![Obsługa Klienta - kawa](https://ccig.ua/wp-content/uploads/2021/02/obsluga-klienta-3.jpg)
Гаряча лінія обслуговування
Професійне обслуговування клієнтів базується переважно на їх задоволенні. Наша мета – підтримати клієнта в будь-якому місці і в будь-який час. Використовуючи наш 20-річний досвід, ми допоможемо вам вибрати правильні рішення для підвищення лояльності ваших клієнтів, а також зміцнити імідж клієнтоорієнтованої компанії.
E-commerce
Конкуренція на ринку електронної комерції робить його місцем, де професійне обслуговування клієнтів є особливо важливим. Сьогодні клієнти вимагають негайної відповіді на свої запитання щодо процесу замовлення та продуктів. Виходячи з нашого багаторічного досвіду роботи з клієнтами та телемаркетингу, ми гарантуємо підвищення рівня задоволеності та лояльності клієнтів, покращення іміджу, а головне – збільшення продажів.
![Obsługa Klienta - telefon i karta](https://ccig.ua/wp-content/uploads/2021/02/obsluga-klienta-4.jpg)