CCIG Group стала фіналістом ECCCSA 2023!
Ми схвильовані та сповнені радості повідомити чудову новину. Наша компанія, CCIG Group, була номінована як фіналіст конкурсу у трьох категоріях престижної премії European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA), яку часто називають Оскаром у галузі контакт-центрів! Наразі як мінімум декілька українських контактних центрів приймають участь в ECCCSA. Ми мали честь змагатися з такими компаніями як Global bilgi, Simply contact тощо, як у 2022 році, так і у 2023. Ми неймовірно схвильовані приймати участь в номінації серед контакт-центрів України.
Три номінації CCIG Group у ECCCSA 2023 – потрійна причина для гордості!
Наші номінації включають такі категорії:
- Best Supporting Team (Colleague) – найкраща команда підтримки
- Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact – найбільший вплив на навколишнє середовище, суспільство та управління
- Best BPO Partnership (Small) – найкраще партнерство у сфері BPO (small) – за проєкт у співпраці з LOT Polish Airlines
Для нас це величезний успіх, особливо тому, що це наш дебют у нагородах ECCCSA. Бути номінованим серед найкращих є свідченням відданості. У сучасному світі всім відомий факт, що на ринках конкуренція в бізнесі та партнерствах завжди висока, і саме завдяки праці наших талановитих і орієнтованих співробітників і партнерів компанії досягаємо великих вершин. Ми не змогли б досягти цього без допомоги багатьох чудових людей. Наразі ми хочемо подякувати всій команді та партнерам за наполегливу роботу, результати та щоденну підтримку при розвитку бізнесу. Ми не зупиняємося на досягнутому, і проводимо навчання для наших спеціалістів, тренінги, оскільки компанія CCIG націлена в роботі на результативність. Завдяки значущій підтримці наших співробітників ми зібралися і разом вдосконалюємо наші послуги, творимо найкращий результат для наших клієнтів. Завдяки чіткому плану дій та ефективності робочих процесів, нам вдається не тільки “втриматися на плаву” навіть під час воєнного стану, а й упевнено рухатися вперед, рости та розвиватися до нових звершень для розвитку бізнесу.
Подальші етапи ECCCSA 2023
Ми з нетерпінням чекаємо наступних кроків у процесі оцінювання журі. Наші очікування зростають, оскільки наближається великий гала-концерт, на якому буде оголошено переможців. Удачі на конкурсі всім фіналістам!
Запрошення CCIG Group на фінальний гала-концерт є визнанням, яке не лише підкреслює наші досягнення серед обслуговування клієнтів, але й надихає нас продовжувати прагнути до щоденного розвитку роботи та досконалості. Ще раз висловлюємо вдячність нашій чудовій команді спеціалістів, які щоденно працюють, за активну роботу, завдяки чому компанія представила передові результати на ринку КЦ.
Сучасні контакт-центри перетворилися на важливий інструмент для бізнесу, в роботі з клієнтами. Інтеграція їх різноманітних функцій та каналів стала ключовим чинником у забезпеченні створення ефективної взаємодії з клієнтами та покращенні якості обслуговування. Тому також хочемо висловити вдячність нашим партнерам за довіру. Адже наші клієнти нам довіряють, що є найціннішим.Незабаром ми поділимося більш детальною інформацією щодо конкурсу. Дякуємо, що були з компанією в цій дивовижній подорожі. Це лише початок! Будь ласка, слідкуйте за нами, більше наших новин зможете перші побачити не тільки через сайт, а зокрема на платформі LinkedIn! Там багато цікавого: новини, статті, дослідження. Приєднуйтесь до нас!