Голосовий бот
Протягом 22 років ми підтримуємо наших партнерів у діяльності, спрямованій на підвищення рівня задоволеності клієнтів, а також збільшення продажів. Набутий досвід дозволяє зробити висновок, що кожна сучасна компанія, яка слідує очікуванням клієнтів, повинна використовувати інноваційні технології. Voicebot дозволить вашій компанії створити імідж дружнього бренду, який піклується про те, щоб якомога швидше задовольнити їхні очікування.
Голосовий бот
Голосовий бот – це віртуальний голосовий помічник, який розпізнає природну мову. Помічник аналізує висловлювання, а потім на їх основі приймає рішення щодо подальшого обслуговування за заздалегідь визначеними правилами. Технологія підтримує консультантів і дерева IVR, а в деяких випадках дозволяє повністю їх замінити. Завдяки можливості зміни тексту в мовлення і мови в текст, програмне забезпечення здатне зрозуміти запит клієнта і надати відповідь відповідно до підготовленого сценарію. Рішення Voicebot засноване на технології штучного інтелекту, НЛП, а також готових, попередньо підготовлених сценаріях розмов.
Як працює Голосовий бот?
Voicebot заснований на машинному навчанні та алгоритмах штучного інтелекту з категорії Conversational AI (ASR – автоматичне розпізнавання мовлення та Text2Speech). Коли клієнт дзвонить на гарячу лінію, на дзвінок відповідає Голосовий помічник, тобто алгоритм, який дозволяє клієнту конвертувати голос клієнта в текст. Потім система аналізує текстове запитання (за допомогою НЛП або обробки природної мови) і надає відповідь з бази знань. Якщо відповідь знаходиться в базі даних, система – Voicebot – перетворює її вголос і представляє клієнту. Якщо в базі знань немає інформації, що відповідає запиту, система негайно перемикає дзвінок до консультанта.
Як використовувати Voicebot?
- Системи бронювання
- Підтвердження та організація зустрічі
- Енергетика – показання лічильників
- Процес скарги
- Технічна допомога
- Статуси відправлення
- Надання відповідної інформації
- Стягнення боргів
- Опитування
- Процес рекрутингу