Чатбот
Ефективний кол-центр ставить клієнта на перше місце, тому прагне відповідати його очікуванням. Сьогодні сучасні клієнти все більше відходять від традиційних форм спілкування на користь більш сучасних, таких як чат. Завдяки використанню найсучасніших технологій ми можемо обслуговувати нескінченну кількість клієнтів одночасно.
Чатбот – опис інструменту
Чатбот – застосування
Інструмент чатбота використовується для обслуговування клієнтів на вашому сайті, його основне завдання – негайно допомогти клієнту. Чатбот може відповісти на найпоширеніші запитання ваших клієнтів, пов’язані з такими сферами, як:
- оплата
- робочі дні та години
- опис процесу замовлення
- статус замовлення
- оформлення замовлень
- розгляд процесу скарги
Алгоритм чатбота
ChatBot оснащений запатентованою Matching System – відповіді на запитання, введені клієнтом, на основі Machine Learninig та/або ключових слів. Алгоритм Machine Learninig аналізує введений користувачем текст (фразу) і на основі результату аналізу (Confidence Score) коригує відповіді із запрограмованого діапазону введених варіантів відповідей. Крім розпізнавання фраз, ви також можете використовувати розпізнавання ключових слів (Keywods). Обидва ці методи також можна використовувати одночасно.
Крім того, гнучкий код програми, дає змогу чат-боту підключатися до зовнішніх баз даних.
Machine Learning
Machine Learning – одна з систем, що використовуються ChatBot для зіставлення вхідних даних, що вводяться користувачем у формі слів, фраз або рядків символів, через поле введення тексту в боті.
Ці дані визначають очікуваний спосіб взаємодії користувача з ботом.
Застосовувані механізми зіставляють вхідні дані на основі показника достовірності, запрограмованого для визначення того, наскільки точно бот розпізнає вхідні дані, введені користувачем.
Рівень достовірності можна налаштувати в панелі адміністрування.