Чатбот

Ефективний кол-центр ставить клієнта на перше місце, тому прагне відповідати його очікуванням. Сьогодні сучасні клієнти все більше відходять від традиційних форм спілкування на користь більш сучасних, таких як чат. Завдяки використанню найсучасніших технологій ми можемо обслуговувати нескінченну кількість клієнтів одночасно.

24-7
ПІДТРИМКА
0 /7
klienci
КІЛЬКІСТЬ ОБСЛУЖЕНИХ КЛІЄНТІВ
premie
МИТТЄВИХ ВІДПОВІДЕЙ
0 %
CCIG - Chatbot

Чатбот – опис інструменту

Чатбот – це інструмент, який дозволяє автоматизувати спілкування з клієнтом. Ідея технології ChatBot полягає в швидкості впровадження (встановлення на будь-який веб-сайт чи мобільний додаток) і простоті налаштування. Як правило, побудова бота має бути максимально інтуїтивно зрозумілою і ґрунтується на конфігурації готових елементів – текстових полів, кнопок, малюнків, карток товарів, каруселі продуктів тощо. Конфігурація полягає у створенні взаємодії між співрозмовником (клієнтом чи користувачем) і ботом. Створення індивідуальної розмови як частини взаємодії починається з визначення поля „user says” і створення бажаних сценаріїв відповіді.

Чатбот – застосування

Інструмент чатбота використовується для обслуговування клієнтів на вашому сайті, його основне завдання – негайно допомогти клієнту. Чатбот може відповісти на найпоширеніші запитання ваших клієнтів, пов’язані з такими сферами, як:

  • оплата
  • робочі дні та години
  • опис процесу замовлення
  • статус замовлення
  • оформлення замовлень
  • розгляд процесу скарги
CCIG - Chatbot - tło
CCIG - Chatbot - rozmowa

Алгоритм чатбота

ChatBot оснащений запатентованою Matching System – відповіді на запитання, введені клієнтом, на основі Machine Learninig та/або ключових слів. Алгоритм Machine Learninig аналізує введений користувачем текст (фразу) і на основі результату аналізу (Confidence Score) коригує відповіді із запрограмованого діапазону введених варіантів відповідей. Крім розпізнавання фраз, ви також можете використовувати розпізнавання ключових слів (Keywods). Обидва ці методи також можна використовувати одночасно.

Крім того, гнучкий код програми, дає змогу чат-боту підключатися до зовнішніх баз даних.

Machine Learning

Machine Learning – одна з систем, що використовуються ChatBot для зіставлення вхідних даних, що вводяться користувачем у формі слів, фраз або рядків символів, через поле введення тексту в боті.
Ці дані визначають очікуваний спосіб взаємодії користувача з ботом.
Застосовувані механізми зіставляють вхідні дані на основі показника достовірності, запрограмованого для визначення того, наскільки точно бот розпізнає вхідні дані, введені користувачем.
Рівень достовірності можна налаштувати в панелі адміністрування.

CCIG - Chatbot - rozmowa - chmurki

Переваги

Більш швидке обслуговування
Підвищення задоволеності клієнтів
Оптимізація витрат
Доступно 24/7
Імідж клієнтоорієнтованої компанії

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!