Ознайомтеся з нашими можливостями.
З нами ви можете досягти більшого!
Наша пропозиція включає послуги кол-центру з використанням усіх каналів зв’язку – як традиційних, так і сучасних, класичних і нестандартних. Ми створюємо їх спеціально для того, щоб відповідати особистим потребам і очікуванням клієнтів наших партнерів. Перевірте, що ви можете отримати від співпраці з CCIG.
Обслуговування клієнтів
Підтримка споживчих веб-сайтів є однією з найбільших і швидкозростаючих галузей сектору послуг BPO. Як лідер в галузі кол-центрів, ми надаємо найякісніші послуги та інструменти для багатоканального обслуговування клієнтів. Наші гарячі лінії гарантують: високий рівень обслуговування, підвищення задоволеності та лояльності клієнтів, покращення іміджу, а головне, ми надаємо обслуговування клієнтів таким чином, щоб було видно
Обслуговування клієнтів - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Телемаркетинг
Протягом 22 років ми спеціалізуємося на багатоканальних продажах продуктів і послуг. Ми реалізуємо ключові проекти для найбільших представників таких галузей, як: телекомунікації, банківська справа, енергетика, FMCG, страхування, фінанси, авіація. Завдяки нашому багаторічному досвіду в телемаркетингу ми гарантуємо максимізацію прибутку вашої компанії, гарантію якості на найвищому рівні з одночасним швидким поверненням інвестицій.
Телемаркетинг - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Дослідження CATI
Протягом багатьох років ми пропонуємо нашим партнерам комплексні рішення як у підготовці, так і в реалізації дослідницьких проектів, що виконуються за методикою CATI. Для більшості реалізованих проектів наша команда створює сценарії інтерв’ю, допомагає вибрати відповідну цільову групу та проводить опитування відповідно до встановлених рекомендацій.
Дослідження CATI - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Бек-офіс
Нині конкурентною перевагою є ефективне багатоканальне обслуговування клієнтів разом із підтримкою бек-офісів. Ключем до забезпечення найвищих стандартів обслуговування клієнтів є ефективна команда, готова відповісти на потреби клієнтів у будь-який час.
Бек-офіс - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Контроль якості
Контроль якості є одним з найважливіших факторів, що безпосередньо впливають на обслуговування клієнтів. У нашій організації є внутрішній відділ контролю якості, який контролює якість розмов на постійній основі. Завдяки інструментам, адаптованим до специфіки проекту, ми можемо швидко та ефективно вказати області, які потребують корекції.
Контроль якості - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Багатомовність
Впровадження багатомовного сервісу в аутсорсинговому контакт-центрі дає відчутні переваги та дозволяє заощадити на витратах співробітників - процеси аутсорсингу, реалізовані на різних ринках в одному місці, дають нам можливість подати привабливу цінову пропозицію на вартість дзвінків - ми пропонуємо конкурентоспроможні ціни.
Багатомовність - БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
У вас є які-небудь питання? Будемо раді відповісти!
Live chat
Протягом багатьох років ми допомагаємо нашим партнерам знайти клієнтів. Інтеграція наявних контактних каналів із чатом підтримує розвиток вашого бізнесу та дозволяє залучати нових клієнтів, знижуючи при цьому витрати, пов’язані з обслуговуванням та процесом продажу.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Чатбот
Послуга створена для автоматизації спілкування з кінцевим користувачем/клієнтом. ChatBot — це ідеальне рішення, де важлива швидка сегментація користувачів і оптимізація продажів і обслуговування клієнтів
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Голосовий бот
Голосовий бот - це віртуальний голосовий помічник, який розпізнає природну мову. Помічник аналізує висловлювання, а потім на їх основі приймає рішення щодо подальшого обслуговування за заздалегідь визначеними правилами.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Відеочат
Сервіс створений для спілкування face to face між клієнтом і компанією, це дозволяє побудувати кращі відносини з клієнтом. Також цей інструмент дозволяє обслуговувати осіб, які використовують мову жестів.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Підтримка соціальних мереж
Сервіс дозволяє вашій компанії охопити більшу кількість потенційних клієнтів, які використовують соціальні мережі як основний канал спілкування у своїх щоденних контактах. Завдяки сервісу ви можете збільшити відвідуваність веб-сайтів, пов’язаних із соціальними медіа, і таким чином призвести до збільшення продажів і задоволеності клієнтів.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Зворотній дзвінок
Забезпечити клієнтам позитивний досвід – мета сучасних компаній. Завдяки інноваційним технологіям, таким як зворотній дзвінок, ви можете встановити контакт зі своїм клієнтом менш ніж за 30 секунд. Інструмент працюватиме всюди, де важливий час встановлення контакту з вашим клієнтом.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
SMS
SMS є одним з основних каналів зв'язку на сьогоднішній день. Щодня ми надсилаємо тисячі текстових повідомлень. Якщо ви хочете, щоб ваша компанія розвивалася, довіртеся нашому досвіду і введіть у вашу компанію новий канал комунікації з клієнтом, а саме SMS.
БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ
Залишились питання? Ми раді відповісти!
Омніканальність
Наше спілкування з клієнтом базується на повній персоналізації, а це означає, що підготовлена для нього пропозиція не тільки відповідає його потребам, а є також повністю персоналізованою.
Наша мета — зрозуміти очікування вашого клієнта, щоб відповісти на них саме тоді, коли йому це потрібно. Ми хочемо бути поруч на кожному етапі його рішення про покупку.
Тому ми використовуємо та інтегруємо всі доступні канали спілкування з клієнтом – як традиційні, так і сучасні, щоб завоювати та підтримувати клієнта. Все це для того, щоб забезпечити збільшення доходів наших замовників за рахунок максимального збільшення можливостей продажів, підвищення лояльності клієнтів, повної персоналізації процесу обслуговування клієнтів і підвищення рівня задоволеності, зручності придбання та використання продуктів/послуг.
клієнтів купують продукти та послуги через інший канал дистрибуції, відмінний від того каналу, через який вони дізналися про продукти та послуги спочатку
використовують смартфон для порівняння товарів/послуг
купують товари/послуги в більш ніж 4 каналах дистрибуції
АУТСОРСИНГ
Якщо ви передасте деякі з ваших спеціалізованих бізнес-процесів до CCIG, ви можете бути впевнені в результатах. Наша модель управління, підтримка бізнес-процесів, інфраструктура та технології будуть працювати на підвищення ефективності вашого бізнесу, підвищення конкурентоспроможності та вимірної економії. CCIG гарантує вам:
Доступ до інфраструктури, тобто:
найбільший кол-центр у Центральній та Східній Європі
комплексні послуги – 10+ відділів продажів в містах Польщі та України
бек-офіс, логістичний центр та 1 500+ фахівця з продажу
Багаторівневий сервіс, тобто:
професійне обслуговування клієнтів усіма мовами
багатоканальні продажі
можливість використання гарантії безперервності роботи та спеціалізованого обслуговування клієнтів 24/7
Вимірювана економія, тобто:
усунення витрат, пов’язаних з організацією внутрішнього кол-центру
модель виставлення рахунків відповідно до ваших потреб
передача відповідальності та операційного ризику