Чат-бот і Живий чат – рішення для прискорення обслуговування клієнтів в Інтернеті
Чат — це інструмент, який надає негайну підтримку всім, хто її потребує, і таким чином ті, хто не впевнений у своєму рішенні, швидше стають потенційними клієнтами. Чат-бот може інтегруватись за допомогою будь-яких сервісів та встановлюватись майже на всі відомі платформи.
Функціонал чат-бота схожий на роботу оператора кол-центра, тобто орієнтований надати користувачу максимальну інформацію. Чат-боти в основному використовують штучний інтелект для спілкування з користувачами, тому надають релевантний контент і актуальні пропозиції. Тобто чат-бот надсилає актуальні пропозиції в месенджерах, щоб підвищити наприклад продажі. Функціонал чат-бота залежить від потреб. Він може використовуватись, щоб генерувати нові ліди, виконувати масові розсилки, відправляти інформацію про знижки, використовуватись як інструмент маркетингу сервісів компанії. Згідно з дослідженням, 69% користувачів обирають боти, а не додатки. Тому, якщо компанія хоче передавати інформацію про свої продукти, знижки й послуги великій аудиторії, використання цього каналу має більше переваг економічні та технічні. Чат-бот працює на основі різноманітних платформ, де можна не тільки отримати необідну консультацію, а такоє оплатити замовлення за допогою платіжної системи google або paypal. Чат-бот надсилають інформацію про покупців, яка дозволяє персоналізувати миттєві розсилки повідомлень клієнтам на різних етапах воронки продажів. Розсилку за допомогаю ботів можна робити безкоштовно в будь-якому обсязі. Потрібно лише раз вкласти кошти в розробку чат бота, або створіть його самостійно за допомогою коду.
Чат-бот імітує спілкування з живою людиною, тобто натиснувши кнопку клієнти зможуть вмить отримає необхідну інформацію. Переваги чат-ботів це звичайно не тільки можливість створення розсилок, вони виконують функцію співрозмовника, або віртуального помічника. В їх основі лежать заздалегідь прописані сценарії, завдяки яким бот може одразу видавати потрібну відповідь. Звісно, він не замінює оператора підтримки цілком, але може взяти на себе більшу частину його задач. Звичайно, якщо чат-бот немає відопіді на поставлене запитання, клієнт може “замовити” бесіду з оператором в “живому” чаті. Послугами чат-ботів користуються відомі бренди по всьому світу. Функції бота відповідають потребам бренду, передбачені як кнопки з конкретними запитами, так і запити клієнта, які вводить користувач самостійно. Бот буде відповідати на питання згідно з алгоритмом, або повідомляти про з’єднання з оператором, при більш важких запитаннях.
Користувачі не витрачають час на пошуки допомоги, просто натискають кнопку і починають розмову – живий чат у режимі реального часу з людиною, яка має відповідні дозволи та компетенції. Завдяки такому каналу як онлайн чат, консультанти можуть розмовляти з 6 клієнтами одночасно, зберігаючи при цьому найвищу якість обслуговування. Клієнт отримує знання, необхідні йому для прийняття рішення про покупку, тут і зараз — у той час, коли він цього справді очікує.
Крім того, завдяки можливості відстеження трафіку клієнтів на сайті наші спеціалісти знають, що цікавить клієнта і в яких областях йому потрібна додаткова підтримка. Також, клієнт може запустити чат бота та відразу обрати живий чат і розпочати його.
І все це робиться за допомогою зручного інструменту, привабливого з огляду на зовнішній вигляд, простоту налаштування та експлуатацію. Це інструмент, розрахований не лише на сучасного клієнта, а й на підприємця, який тримає руку на пульсі технологічних змін.
Етикет онлайн чату можна визначити як зведення правил та інструкцій про те, як бути ввічливим при спілкуванні онлайн. Бажаний ефект досягається дотриманням правил чату, що визначають манери поведінки спеціалістів з клієнтського обслуговування, а також регламентують стиль мови. Найважливішою складовою якісного клієнтського досвіду є так зване дружнє спілкування, досягти якого консультанти можуть, дотримуючись правил етикету у спілкуванні. У сучасному світі майже всі бізнеси
Наш контакт центр ставить клієнта на перше місце, тому прагне виправдати його очікуванням. Завдяки використанню найсучасніших технологій, ми маємо можливість обслуговувати нескінченну кількість клієнтів одночасно. З нашої сторони завжди надаються швидкі відповіді, наш контакт центр максимально корисний для наших клієнтів. Користувачі отримують інформацію в листуванні з віртуальним помічником згідно з стандартами вашої компанії, працюють з чат-ботами, щомісяця оновлюючи нові пропозиції або пропонуть знижку. Клієнти також можуть бути підписані на бота й спостерігати за оновленнями на каналі бренду.
Чат-бот – це інструмент, який дозволяє нам автоматизувати спілкування з клієнтом. Ідея технології ChatBot полягає у швидкості впровадження і простоті налаштування. Встановлення можливе на будь-який веб-сайт чи мобільний додаток, на приклад telegram, facebook messenger, email розсилка, де легко можна налаштувати ботів для розсилки. Це залежить лише від необхідного функціоналу, для продажів, щоб отримувати запити про сервіс, для популяризації бренду. Як правило, побудова бота має бути максимально інтуїтивно зрозумілою і ґрунтується на налаштуванні готових елементів – текстових полів, кнопок, картинок, карток товарів, каруселі товарів тощо. Налаштування полягає у створенні взаємодій між співрозмовником (клієнтом, користувач) та чат-ботом. Взаємодії можуть бути багато потоковими, пов’язаними багаторівневими залежностями. Створення окремої розмови, як частини взаємодії, починається з визначення поля «користувач каже» та побудови бажаних сценаріїв відповіді.
Чат-бот виконує рутинні автоматизовані завдання на основі конкретних тригерів і алгоритмів, імітуючи людську розмову. Бот призначений для взаємодії з людиною через інтерфейс чату або голосових повідомлень у веб чи мобільному додатку, так само як користувач спілкувався б з іншою людиною. Як і віртуальні помічники, чат-боти є формою розмовного штучного інтелекту. Коригування вхідних даних у рамках використовуваних механізмів заснована на механізмі достовірності, в якому програмується, наскільки точно бот розпізнає вхідні дані, що вводяться.
Жодна компанія, яка вже перейшла на систему чат-бота не пошкодувала про це. Це нововведення покращило процеси набору персоналу в тому числі.
Тому CCIG це вибір про те, як не піклуватись про всі ці терміни, а дати нам робити все якнайкраще.