Black Friday та зимові розпродажі: як збільшити продажі за рахунок аутсорсингу кол-центрів
Чорна п’ятниця та зимові розпродажі: як збільшити продажі, передавши колл-центр на аутсорсинг
Чорна п’ятниця – американське свято шопінгу, яке бере свій початок з початку 20 століття. Саме в цей день після Дня подяки американці почали готуватися до різдвяних покупок. Історія походження назви «Чорна п’ятниця» має кілька версій, але одна з найпоширеніших пов’язана з фінансовими показниками трейдерів, які намагалися збільшити обсяг продажів. Як правило, коли протягом року компанія мала збитки і «чорні цифри» знаменували початок прибуткового періоду, цей день обов’язково називали «чорною п’ятницею». Інша версія – це свято вимагало від співробітників багатогодинної роботи і тому стало для них «чорним».
Статистика показує, що Чорна п’ятниця і подальші зимові розпродажі сприяють підвищенню споживчої активності. За даними Європейської асоціації електронної комерції, щомісяця в Європі здійснюється близько 120 мільйонів онлайн-покупок. Однак під час Чорної п’ятниці ці цифри зросли до понад 160 мільйонів. Це свідчить про те, що компанії вдалося збільшити середній чек і значно підвищити попит на товари під час цього свята шопінгу.
Дзвінки в службу підтримки клієнтів у дні розпродажів, як-от Чорна п’ятниця
Підвищений попит і збільшення продажів під час Чорної п’ятниці та протягом грудневого сезону сприймаються як справжнє свято для покупок і покупок, але це створює багато проблем для будь-якого бізнесу з обслуговування клієнтів. Цей період перетворюється на справжній марафон спілкування не лише по телефону, а й за допомогою всіх можливих комунікаційних інструментів, під час якого компанії повинні швидко та ефективно відповідати на запити та запитання споживачів раніше своїх конкурентів. Це справжня боротьба за кожного клієнта. Вони повинні не тільки інформувати про наймодніші товари та їх переваги, наявність знижок та акцій, а й бути готовими до обміну та повернення.
Ця підвищена активність створює особливу потребу в грунтовній підготовці до зимових розпродажів. Іноді це означає планування наперед, створення нових маркетингових планів, наймання додаткового персоналу та використання передових технологій, щоб забезпечити безперебійну роботу клієнтів у напружений день покупок. Високий рівень обслуговування стає не тільки викликом для брендів, але й можливістю залучити та утримати нових клієнтів, покращити їх репутацію, збільшити прибуток та забезпечити успішне функціонування на ринку.
Дізнатися більше: Що таке колл центр (call center): відмінність від контакт центру та бізнес рішення
Від Black Friday до Підтримки Клієнтів: перехід, який змінює все
Однак із зростанням попиту на продукти під час Чорної п’ятниці та зимових розпродажів зростає й потреба в обслуговуванні клієнтів. Люди активно шукають інформацію про товари, запитують про умови доставки, часто виникають питання щодо повернення та обміну. Ця підвищена активність вимагає більшої уваги до обробки запитів і відповідей на запитання клієнтів.
Це момент, коли аутсорсинг обслуговування клієнтів стає дуже вигідним для підприємств. Замість того, щоб наймати додатковий персонал і навчати його, багато компаній вирішують використовувати спеціалізовані аутсорсингові контакт-центри, де співробітників вже навчають працювати в години пік і збільшувати продажі.
Чому аутсорс – вигідний варіант?
Успішний розвиток будь-якого бізнесу безпосередньо пов’язаний зі стратегіями зростання продажів та управлінням відносинами з клієнтами через різноманітні програми лояльності. Ефективність продажів, а також задоволеність клієнтів, визначають успіх вашого бізнесу в конкурентному середовищі. Для досягнення цих цілей важливо враховувати потреби та побажання покупців у процесі розробки стратегій продаж та просування товарів.
Малий бізнес може використовувати різноманітні способи збільшення продажів. Продажі можна стимулювати не лише за допомогою знижок, але й за допомогою управління взаємовідносинами з клієнтами та підтримки їхніх індивідуальних потреб. У роздрібному магазині це якісний діалог з консультантом, в магазинах онлайн це ж саме зробити набагато важче, бо клієнт не бачить свого співрозмовника.
CCIG Group – це аутсорсинговий контакт-центр, який готовий надавати рішення для бізнесів, які шукають спосіб керувати цим надзвичайно напруженим періодом. Наші послуги включають в себе не тільки контакт з клієнтами через всі можливі канали зв’язку. CCIG Group це:
Ефективність та Гнучкість
CCIG Group, має досвід та обладнання, щоб швидко реагувати на зростаючий обсяг звернень від клієнтів. Ми можемо надати потрібну кількість спеціалістів, коли це потрібно, та швидко адаптуватися до змін в обсягах роботи.
Економія Ресурсів
Наймати та навчати нових співробітників для сезонних пікових обсягів може бути витратним та часомістким процесом. Аутсорсинг знадобиться бізнесам, щоб уникнути цих витрат та зосередити ресурси на інших важливих аспектах діяльності, зокрема якості продукту. Маркетинг повинен подбати про акції, відстежувати способи збільшення продажів, а CCIG подбає про ваших клієнтів.
Кваліфікований Персонал
CCIG має висококваліфікований персонал, який готовий надавати професійну підтримку клієнтів. Фахівці CCIG зможуть не лише підняти продажі, а також й лояльність клієнтів. Це зможе зменшити витрати на найманих тимчасових працівників, та забезпечить високий рівень обслуговування та задоволення клієнтів. А також утримати існуючих клієнтів та збільшити клієнтську базу. Попри особливості цільової аудиторії та товару, наші фахівці пропонують найкращі рішення для утримання клієнтів, щоб покупець здійснив покупку.
Підтримка 24/7
В пікові моменти ми можемо працювати цілодобово, що дозволяє забезпечити підтримку клієнтів в будь-який час доби дізнатися про асортимент товарів та зробити покупку, навіть в найпіковіших моментах.
Збільшення Лояльності Клієнтів
Якщо клієнти отримують якісну та швидку підтримку під час Чорної п’ятниці, це сприяє збереженню та залученню нових клієнтів, а також позитивно впливає на репутацію бренду.
Аутсорсинг підтримки клієнтів допомагає бізнесам зосередитися на ефективному обслуговуванні клієнтів під час Black Friday, забезпечуючи гнучкість та професійний підхід до великого обсягу звернень та збільшити показники продажів.
Дізнатися більше: Кол-центр – важливість для клієнтів і бізнесу
CCIG Group гарантує найкраще обслуговування для ваших клієнтів у Чорну п’ятницю та в будь-який інший сезон розпродажів
Одним із найяскравіших прикладів успішної співпраці CCIG Group під час Чорної п’ятниці та зимових розпродажів є співпраця з брендом одягу, який у це свято вирішив розширити свою діяльність в Україні та провести масштабні акції свого інтернет-магазину.
Бренд одягу побачив великий потенціал у відкритті філії в Україні, але перед ним постало завдання обслуговувати велику кількість клієнтів під час Чорної п’ятниці, а потім у грудні та січні під час зимових розпродажів. Відомо, що цей день завжди супроводжується великим попитом на модний одяг та аксесуари, і бренд хотів максимально використати цю можливість.
Замість того, щоб наймати додатковий персонал для власного контакт-центру, бренд вирішив звернутися до CCIG Group. Наш досвід обслуговування клієнтів, висококваліфікований персонал і технічні ресурси зробили нас ідеальними партнерами для ефективних святкових акцій.
У насичений сезон знижок наша команда працювала 24/7, щоб забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів. Ми інформували про акції, допомагали покупцям у виборі товару та надавали детальну інформацію про умови повернення та обміну. Наші співробітники з радістю дадуть відповідь на будь-які запитання щодо продукту та нададуть професійну підтримку.
Ключовими результатами цієї співпраці стали великі обсяги продажів, задоволені клієнти та висока репутація бренду.
Наші послуги дозволять вам зосередитися на збільшенні продажів і задоволенні клієнтів, не турбуючись про надзвичайне навантаження ваших співробітників.
Зимовий сезон знижок – гармонія між споживачем і бізнесом
Чорна п’ятниця та останній місяць року у всьому світі стали справжнім святом для покупців та компаній. У цей день зростає попит на акції та знижки, що призводить до значного зростання онлайн-покупок. Однак це збільшення активності також лягає важким тягарем на підприємства, яким необхідно підтримувати клієнтів.
Аутсорсинг обслуговування клієнтів, який надає CCIG Group, вирішує цю проблему та допомагає компаніям зосередитися на збільшенні продажів і задоволенні клієнтів. Наш досвід і професіоналізм гарантують високий рівень послуг у цей надзвичайно відповідальний період.
Зимовий сезон знижок став справжнім святом для споживачів і бізнесу, де гармонія між обома групами забезпечує успіх і розвиток. Група CCIG завжди готова бути частиною цієї гармонії та забезпечувати найкраще обслуговування клієнтів під час Чорної п’ятниці та інших святкових заходів.
Дізнайтеся більше про наші послуги аутсорсингу кол-центру та зв’яжіться з нами до початку великих знижок!
Дізнайтеся більше про наші послуги аутсорсингу кол-центру та зв’яжіться з нами, перш ніж Великі знижки почнуть діяти! У нас також зимовий розпродаж! Напишіть нам через форму або зателефонуйте нам і введіть код WINTERSALE23, щоб отримати знижку 30% на перший місяць співпраці. Пропозиція діє до 31 грудня 2023 року.