Підтримка соціальних мереж
Наразі кожен сучасний бренд не повинен недооцінювати важливість думок і коментарів, які з’являються в соціальних мережах. Саме тому були створені сервіси інтернет-моніторингу. У CCIG ми йдемо далі – ми не тільки відстежуємо мережу, а й активно її підтримуємо – і з точки зору обслуговування клієнтів, і з точки зору продажів.
Соціальні мережі
Ми можемо посилатися на численні дослідження і наводити безліч статистичних даних, але кращим доказом є аналіз нашого навколишнього середовища. Соціальні мережі змінили спосіб спілкування в інтернеті. Ми використовуємо соціальні мережі для розважальних цілей, для спілкування, а також для пошуку думки про продукти та послуги. Оскільки в більшості випадків відповідь лунає з уст наших онлайн-друзів, ми готові їм довіряти. Саме тому ми переводимо наш досвід роботи в індустрії кол-центрів у абсолютно нове середовище для контакту з клієнтами. Наша мета — забезпечити швидке та ефективне обслуговування клієнтів, а також збільшити продажі.