Live Chat

Протягом 22 років ми допомагаємо нашим партнерам розвивати існуючі канали контактів. Завдяки інтеграції систем із сервісом чату обслуговування клієнтів і телемаркетинг можуть вийти на ще більш високий рівень

live-chat
ЧАТІВ ЩОМІСЯЦЯ
0 ++
jezyki-swiata
ЧАТІВ ОДНОЧАСНО
0
rynek
ОФІСІВ
0
LiveChat CCIG

Чат

Чат – це інструмент, який надає негайну підтримку всім, хто цього потребує, та допомагає невпевненим у своєму рішенні клієнтам швидше стати потенційними клієнтами.

Клієнти не витрачають час на пошуки допомоги, просто розпочніть розмову – чат у реальному часі з людиною, яка має відповідні компетенції. Завдяки каналу чату консультанти можуть спілкуватися навіть з 6 клієнтами одночасно, зберігаючи при цьому найвищу якість обслуговування. Клієнт отримує інформацію, необхідну для прийняття рішення про покупку тут і зараз – в той момент, коли він цього насправді очікує.
Крім того – завдяки можливості відстежувати дії клієнта на сайті – консультант знає, що цікавить клієнта і в яких сферах йому потрібна додаткова підтримка.

Це інструмент, розроблений не лише для сучасного клієнта, а й для компанії, яка тримає руку на пульсі технологічних змін.

Чат – інтеграція

Додаток можна легко підключити до веб-сайту клієнта, адаптувати його інтерфейс до зовнішнього вигляду веб-сайту клієнта. Завдяки цьому використання програми полегшується, а робота консультантів контакт-центру безпосередньо сприяє формуванню довіри до бренду. Чат можна легко інтегрувати в соціальні мережі, наприклад, на сторінці клієнта у Facebook.

Livechat - telefon

Переваги

Оптимізація витрат
Збільшення продажів
Підвищення рівня задоволеності клієнтів
Покращення обслуговування клієнтів
Запобігання пустому кошику
Вища конверсія
Скорочення часу обслуговування

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!