Зворотній дзвінок
Задоволення клієнтів ніколи не було таким важливим, як сьогодні. Тому завдання сучасних компаній – забезпечити всім потенційним клієнтам швидкий і легкий контакт з вашою компанією. Зворотний дзвінок дає такі можливості та гарантує, що жоден клієнт не залишиться непоміченим.
ЗВОРОТНІХ ДЗВІНКІВ ЩОМІСЯЦЯ
0
+
КОНСУЛЬТАНТІВ
0
+
ЕФЕКТИВНИХ ЗВОРОТНІХ ДЗВІНКІВ
0
%
Як працює зворотній дзвінок?
Зворотній дзвінок — це технологія, яка використовується там, де важливе значення має час — менше ніж за півхвилини з моменту ініціації контакту здійснюється дзвінок з консультантом, готовим до розмови. Функція зворотнього дзвінка використовується на веб-сайтах, щоб дати вашому клієнту можливість негайно порозмовляти. Зворотній дзвінок підтримує процес продажів і досить часто клієнти обирають саме цю форму контакту. Простота і швидкість впровадження є безумовно найбільшими перевагами технології зворотнього виклику. Це чудова альтернатива каналу електронної пошти чи контактній формі.
Застосування
- Підтримка процесу продажів
- Обслуговування клієнтів
- Служба підтримки
- Гаряча лінія для розгляду скарг