Бек-офіс
Ми вже 22 роки знаємо, що успіх наших партнерів не закінчуються на етапі продажів. Ми створили внутрішній відділ Back Office, щоб допомогти вам оптимізувати витрати, пов’язані з післяпродажним обслуговуванням клієнтів.
Бек-офіс
Завдяки нашим комплексним бек-офісним рішенням ми допоможемо вам оптимізувати витрати, покращуючи при цьому думку ваших клієнтів і сприйняття самого бренду. Наш багаторічний досвід дозволяє нам визначити, які елементи всього процесу продажів можуть вплинути на задоволеність клієнтів, і використовувати інструменти, які зроблять цей процес максимально приємним.
Аутсорсинг бек-офісу – це сфера, яка має відповідати цілям обслуговування, які ставлять нам клієнти. Ефективно працюючий бек-офіс – це вітрина компанії, про яку слід пам’ятати щодня, забезпечуючи безперебійне обслуговування також у пік закупівель, під час якого ми помічаємо збільшення відвідуваності та збільшення кількості запитів.
Завдяки спеціалізованим агентам разом із добре організованою технічною базою ми забезпечуємо виконання великої кількості запитів у короткі терміни, безперервний розгляд скарг під час збільшення трафіку в обслуговуванні.
Завдання бек-офісу:
- Перевірка даних, отриманих у процесі телемаркетингу
- Аналіз даних для покращення результатів
- Обробка кореспонденції
- Обробка відправлень
- Реєстрація даних в CRM-системах
- Формування договорів
- Оптимізація документообігу
- Аналіз причин відмови від покупки товару/послуги
Переваги
Оптимізація витрат
Зменшення витрат на утримання працівників на 30% -40%
Покращення результатів продажів
Орієнтація консультантів на основні цілі продажів