Бек-офіс

Ми вже 22 роки знаємо, що успіх наших партнерів не закінчуються на етапі продажів. Ми створили внутрішній відділ Back Office, щоб допомогти вам оптимізувати витрати, пов’язані з післяпродажним обслуговуванням клієнтів.

kontrola-jakosci
КОНТРАКТІВ ОБРОБЛЯЮТЬСЯ ЩОМІСЯЦЯ
0
call-center
консультантів
0 +
przesylka
Надісланих відправлень
0 +
CCIG - puzzle - back office

Бек-офіс

Завдяки нашим комплексним бек-офісним рішенням ми допоможемо вам оптимізувати витрати, покращуючи при цьому думку ваших клієнтів і сприйняття самого бренду. Наш багаторічний досвід дозволяє нам визначити, які елементи всього процесу продажів можуть вплинути на задоволеність клієнтів, і використовувати інструменти, які зроблять цей процес максимально приємним.

Аутсорсинг бек-офісу – це сфера, яка має відповідати цілям обслуговування, які ставлять нам клієнти. Ефективно працюючий бек-офіс – це вітрина компанії, про яку слід пам’ятати щодня, забезпечуючи безперебійне обслуговування також у пік закупівель, під час якого ми помічаємо збільшення відвідуваності та збільшення кількості запитів.

Завдяки спеціалізованим агентам разом із добре організованою технічною базою ми забезпечуємо виконання великої кількості запитів у короткі терміни, безперервний розгляд скарг під час збільшення трафіку в обслуговуванні.

Завдання бек-офісу:

  • Перевірка даних, отриманих у процесі телемаркетингу
  • Аналіз даних для покращення результатів
  • Обробка кореспонденції
  • Обробка відправлень
  • Реєстрація даних в CRM-системах
  • Формування договорів
  • Оптимізація документообігу
  • Аналіз причин відмови від покупки товару/послуги
CCIG - back office

Переваги

Оптимізація витрат

Зменшення витрат на утримання працівників на 30% -40%

Покращення результатів продажів

Орієнтація консультантів на основні цілі продажів

Поліпшення іміджу бренду
Підвищення ефективності
Забезпечення безперервності бізнесу

Надішліть нам повідомлення.
Дізнайтеся, як ми можемо вам допомогти!