Зворотній дзвінок

Задоволення клієнтів ніколи не було таким важливим, як сьогодні. Тому завдання сучасних компаній – забезпечити всім потенційним клієнтам швидкий і легкий контакт з вашою компанією. Зворотний дзвінок дає такі можливості та гарантує, що жоден клієнт не залишиться непоміченим.

telefon
0 +
ЗВОРОТНІХ ДЗВІНКІВ ЩОМІСЯЦЯ
call-center
0 +
КОНСУЛЬТАНТІВ
jezyki-swiata
0 %
ЕФЕКТИВНИХ ЗВОРОТНІХ ДЗВІНКІВ
CCIG - Usługi - Callback - ikona

Як працює зворотній дзвінок?

Зворотній дзвінок — це технологія, яка використовується там, де важливе значення має час — менше ніж за півхвилини з моменту ініціації контакту здійснюється дзвінок з консультантом, готовим до розмови. Функція зворотнього дзвінка використовується на веб-сайтах, щоб дати вашому клієнту можливість негайно порозмовляти. Зворотній дзвінок підтримує процес продажів і досить часто клієнти обирають саме цю форму контакту. Простота і швидкість впровадження є безумовно найбільшими перевагами технології зворотнього виклику. Це чудова альтернатива каналу електронної пошти чи контактній формі.

Застосування

  • Підтримка процесу продажів
  • Обслуговування клієнтів
  • Служба підтримки
  • Гаряча лінія для розгляду скарг
CCIG - Callback - ikona

Переваги

Задоволеність клієнтів
Збільшення продажів
Підвищення задоволеності клієнтів
Зменшення відхилених дзвінків
Більш короткий час обслуговування
Проста інтеграція з іншими інструментами

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!