Шукаєте професійний Кол-центр?

CCIG — це унікальна організація в індустрії кол-центрів і контакт-центрів, заснована в 2002 році, створена професіоналами, які спеціалізуються на ефективній, багатоканальній бізнес-комунікації з клієнтами B2C і B2B.

Місія

Ми об’єднуємо світи наших партнерів та їхніх клієнтів у спосіб, який перевищує їхні очікування. Кожен день ми виходимо за межі проторених шляхів, черпаємо натхнення в тому, що кожна людина унікальна, завтра ми хочемо вдосконалюватися сьогодні, пам’ятаючи, що про це завжди варто говорити.

Бачення

Ми прагнемо стати контакт-центром першого вибору на кожному ринку, на якому ми працюємо, базуючи свій розвиток на людях, процесах і технологіях.

Досвід і ефективність

Протягом 22 років ми спеціалізуємося на обслуговуванні клієнтів і багатоканальних продажах продуктів і послуг, а також реалізуємо ключові проекти для найбільших компаній Польщі та світу.

ikona na rynku
0
РОКІВ НА РИНКУ
ikona klienci
100 ++
КЛІЄНТІВ
ikona lokalizacje
0
ОФІСІВ

CCIG сьогодні і завтра

CCIG Group – одна з найбільших і ключових груп кол-центрів у Польщі. В її склад входять компанії: CCIG Group sp.z o.o., Call Center Dynamic Sales S.A. та Call Center Poland S.A., які мають усталені та стабільні позиції в галузі кол-центрів. Кожна з компаній має справу з широко зрозумілим аутсорсингом послуг кол та контакт-центру. Штаб-квартира компанії знаходиться у Вроцлаві, а філії в 12 містах по всій Польщі та Україні. В основі розвитку CCIG Group лежать 3 принципи:

Творчі люди

спеціалізовані відділи підтримки, досвідчений управлінський персонал, атмосфера, сприятлива для творчості, шляхи розвитку та управління талантами, комплексна система мотивації, орієнтація на індивідуальні та командні цілі, турбота про партнерські стосунки, повага та спільні цінності

Гнучкі процеси

безперебійна внутрішня та зовнішня комунікація, ефективні продажі, підбір персоналу, ефективне впровадження нових проектів, контроль та звітність, логістичні процеси, обслуговування клієнтів, моніторинг якості та обслуговування, повернення та скарги, бек-офіс

Сучасні технології

власна операційна система, інструменти класу BI та BPM, гарантія безперервності роботи, ІТ-інфраструктура, власні програми, додаткові рішення, центр моніторингу, можливість інтеграції із зовнішніми системами та додатками

Календаріум

  • 2002Початок CCIG - Wrocław

  • 2008CCIG - Kielce

  • 2009CCIG - Wrocław i Opole
    CCDS - Wrocław

  • 2010CCIG - Częstochowa

  • 2012Back Office

  • 2014CCIG - Gdańsk
    CCDS - Zielona Góra

  • 2015CCIG - Gdynia

  • 2016CCP - Warszawa i Rzeszów
    CCIG - Tarnów

  • 2019CCIG - Katowice
    CCIG - Biała Cerkiew (UA)
    CCIG - Kijów (UA)
    Follow Legal

Залишились питання?