Чатбот

Ефективний колл-центр ставить споживача на перше місце і прагне виправдати його сподівання.
В даний час споживачі відмовляються від традиційних форм спілкування на користь більш сучасних, тобто чату.
Використовуючи найсучасніші технології, ми можемо обслуговувати нескінченну кількість клієнтів одночасно.

rynek
0 +
РОКІВ ДОСВІДУ
24-7
0 /7
ПІДТРИМКА
klienci
КІЛЬКІСТЬ обслуговувати клієнтів
premie
0 %
ШВИДКІ ВІДПОВІДІ
CCIG - Chatbot

Чатбот – опис інструменту

Чатбот – це інструмент, що дозволяє автоматизувати спілкування з Замовником.

Секрет технології ChatBot – це швидкість впровадження (установка на будь-який веб-сайт, веб-додаток або мобільний додаток) і простота налаштування.
Як правило, створення бота має бути максимально інтуїтивним з використанням конфігурації готових елементів – текстових полів, кнопок, картинок, карток товарів, каруселей товарів і т. Д.

Налаштування здійснюється шляхом встановлення взаємодії між співрозмовником (клієнтом, користувачем) і ботом.
Взаємодії можуть бути багатоканальними та з багаторівневими алгоритмами.
Створення бесіди як частини взаємодії починається з анлізу повідомлень користувача і побудови бажаних сценаріїв відповіді.

Чатбот – додаток

Інструмент чатбот використовується для обслуговування клієнтів на вашому веб-сайті, і його основне завдання – негайно допомагати клієнтам.
Чатбот може відповісти на питання, що найчастіше ставляться вашими Клієнтами в таких областях, як:

розташування
робочі дні та години
процес замовлення
статус заявки
приймання замовлень
обробка скарг

CCIG - Chatbot - tło
CCIG - Chatbot - rozmowa

Алгоритм чатботу

ChatBot має запатентовану систему розпізнавання, яка зіставляє відповіді на питання, введені користувачем за допомогою машинного навчання та / або ключових слів.
Алгоритм машинного навчання аналізує текст (фразу), введений користувачем, і зіставляє відповіді в межах запрограмованого діапазону на основі оцінки достовірності.
Крім розпізнавання фраз, він також може використовувати розпізнавання ключових слів.
Обидва методи також можна використовувати одночасно.

Крім того, гнучкий код додатка, особливо щодо простоти інтеграції, дозволяє ChatBot-у або, скоріше, взаємодіям, створеним в ньому, зв’язуватися з зовнішніми базами даних.

Машинне навчання

Машинне навчання – одна з систем, що використовуються ChatBot для зіставлення вхідних даних, що вводяться користувачем у формі слів, фраз або рядків символів, через поле введення тексту в боті.
Ці дані визначають очікуваний спосіб взаємодії користувача з ботом.
Застосовувані механізми зіставляють вхідні дані на основі показника достовірності, запрограмованого для визначення того, наскільки точно бот розпізнає вхідні дані, введені користувачем.
Рівень достовірності можна налаштувати в панелі адміністрування.

CCIG - Chatbot - rozmowa - chmurki

Переваги

Більш швидке обслуговування
Підвищення задоволеності клієнтів
Оптимізація витрат
Доступно 24/7
Імідж клієнтоорієнтованої компанії

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.