Підтримка соцмереж

Жоден сучасний бренд в даний час не повинен недооцінювати важливість думок і коментарів, що з’являються в Інтернеті.
Ось чому у нас є служби інтернет-моніторингу.
У CCIG ми йдемо ще далі – ми не тільки відстежуємо Інтернет, а й активно підтримуємо обслуговування клієнтів і продажу в Інтернеті.

24-7
0 /7
підтримка
social
0
підтримуваних соціальних платформ
lokalizacja
0
локацій
Obsługia Social Media - Telefon

Соціальні мережі – навіщо розвивати цей канал комунікації?

Ми можемо посилатися на численні дослідження і наводити безліч статистичних даних, але кращим доказом є аналіз нашого навколишнього середовища.
Соціальні мережі змінили спосіб спілкування в Інтернеті.
Від припинення спілкування на основі псевдонімів до поступової відмови від текстових повідомлень і до кількості часу, який ми проводимо в Facebook.
Ми використовуємо веб-сайти соціальних мереж в розважальних або соціальних цілях, а також для того, щоб дізнатися думку про продукти і послуги.
Оскільки в більшості випадків ми отримуємо відповіді від наших онлайн-друзів, ми готові їм довіряти.
Ми переводимо наш досвід роботи в сфері колл-центрів в зовсім нове середовище з точки зору контактів зі споживачами.
Наша мета в CCIG – забезпечити швидке і ефективне обслуговування споживачів і збільшення продажів.

Інтернет-моніторинг – як це працює?

За допомогою інструментів інтернет-моніторингу, доступних на ринку, ми досліджуємо активність споживачів.
Кожна згадка аналізується в режимі реального часу, щоб визначити його статус (продажу / обслуговування клієнтів) і потенціал нашого успішного контакту.
Якщо результат позитивний, ми встановлюємо відносини в соціальних мережах, а потім зацікавлена ​​особа запрошується на виділений канал – телефон, електронну пошту або чат.

Obsługia Social Media - Instagram, YouTube, LI, Google
Obsługia Social Media - eCommerce

ПРОДАЖ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ – соціальні мережі як інструмент обслуговування клієнтів і продажу

Підраховано, що кількість даних, створених людиною за останні два роки, перевищила кількість інформації, отриманої до цього періоду протягом всієї історії людської цивілізації.
Боротьба за нових користувачів триває.

Тим часом, інші задаються питанням, як використовувати потенціал знань, які щодня надходять в серверні.
Використання так званих великих даних в бізнесі (Big Data) – одна з найсерйозніших проблем, з якими аналітики зіткнуться в найближчі роки.
У Facebook понад мільярд користувачів, кілька сотень мільйонів – в Twitter, Google+, LinkedIn і т. д.
Величезна залученість – мільйони коментарів, лайків та інших активностей кожен день.
Абсолютно новий спосіб спілкування з’явився прямо на наших очах менш ніж за 10 років.
У нас також стає більше друзів, які зацікавлені в онлайн-спілкуванні.
Маючи в середньому 190 друзів на Facebook, ми отримуємо велику базу консультантів, які готові підтримати нас в прийнятті будь-якого рішення, особливо коли мова йде про покупки.
Немає нічого схожого на те, що було раніше.
Сьогодні одна відома цифрова впливова людина може змусити людей перестати купувати ваші продукти або послуги.

Бойкоти споживачів в Інтернеті – це хліб з маслом для сучасного PR-фахівця, у якого тепер є 15 хвилин на реакцію, а не 24 години.
Таким чином, стає все більш популярною тенденція до того, що обслуговування клієнтів – це новий вид маркетингу.
Інтернет-моніторинг працює аналогічно моніторингу традиційних ЗМІ – ми визначаємо ключові слова, щоб отримувати повідомлення, коли вони з’являються в аналізованих джерелах.
Цікаво, що в разі Інтернету можна домогтися часу, близького до реального часу.
Тому, якщо хтось в Інтернеті введе вказане нами ключове слово, ми отримаємо повідомлення негайно або протягом декількох хвилин.
Це дає великі можливості!
Однак потенціал моніторингу полягає в відповідному підборі ключових слів.
Ніщо не заважає нам встановлювати фрази, що відносяться не тільки до нашого бренду, а й до певної поведінки споживачів.

Стратегія важлива для забезпечення ефективного обслуговування споживачів в соціальних мережах.
Це не тільки процедури для конкретних ситуацій, таких як тип повідомлень, що обробляються в соціальних мережах, або момент перенесення обговорення на «приват» або в інший канал обслуговування.

Це також готові матеріали, які співробітники можуть використовувати в будь-який час з упевненістю, що вони дотримуються рекомендацій (надійна база даних питань і відповідей, сценарії розширеної розмови і т. д.).
Стратегія також включає чіткі правила співпраці з відділом маркетингу і PR або маркетинговим агентством, що підтримує ці відділи, особливо при обробці проблемних запитів, які можуть вплинути на імідж компанії.
Також важливий ефективний моніторинг мережі.
Без ефективних інструментів з відповідною базою даних джерел ми не зможемо охопити всі ключові теми.

Досвідчена команда, стратегія, розуміння навколишнього середовища і відповідне програмне забезпечення – нова послуга CCIG з продажу в соціальних мережах поєднує в собі ці елементи для забезпечення найкращого інтегрованого обслуговування споживачів в соціальних мережах.

Переваги

Підвищення лояльності до бренду
Більше трафіку на сайтах, пов'язаних з соціальними мережами
Підвищення задоволеності клієнтів
Миттєва відповідь на питання Замовника
Просування ваших товарів і послуг
Збільшення продажів

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.