КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ

Ефективний колл-центр ставить на чільне місце задоволення клієнта, що вимагає відповідної якості комунікацій.
Позитивний досвід споживача після звернення до консультанта надзвичайно важливий.
Для цього ми створили внутрішній відділ контролю якості, який відстежує розмови і зміцнює позитивний досвід ваших клієнтів.

live-chat
0 ++
ДЗВІНКІВ ЩОМІСЯЦЯ
call-center
0 ++
ФАХІВЦІВ
kontrola
0 ++
ПЕРЕВІРЯЄМИХ ЧАТІВ, ЕЛЕКТРОННИХ ЛИСТІВ
kontrola jakości - CCIG

Що таке відділ контролю якості?

Відділ контролю якості грає ключову роль в побудові ефективного Контакт-центру.
Цей відділ відповідає за створення настанов з якості та за постійний контроль якості взаємодії з точки зору підтримки встановлених процедур.
В рамках моніторингу QC аналізує випадково вибрані дзвінки, а потім надає зворотний зв’язок менеджерам, які відповідають за провідні групи продажів і обслуговування.

Такий обмін інформацією дозволяє нам проводити коучинг з консультантами в найкоротші терміни, щоб поліпшити якість їх розмов, що безпосередньо призводить до збільшення задоволеності ваших клієнтів.

WІндикатори

Щоб діяльність Контролю якості була максимально ефективною, необхідно визначити ключові показники для операцій, пов’язаних з якістю.
До найбільш важливих факторів відносяться:
KPI, пов’язані з опитуванням задоволеності клієнтів (NPS, CSAT, CES)
FCR (First Call Resolution) – відсоток випадків, дозволених під час першого контакту
ATT (Average Talk Time) – середній час розмови
SL (Service Level) – відсоток викликів, відповідених протягом 20 секунд;
ASA (Average Speed ​​of Answer) – середній час відповіді;
Вищевказані індикатори можуть бути проаналізовані для постійного моніторингу Консультантів і постійного поліпшення якості послуг.

kontrola jakości - Usługi - CCIG

Переваги

Підвищення задоволеності клієнтів
Поліпшення іміджу бренду
оптимізація витрат

(скорочення тривалості розмови, більш висока ефективність консультантів)

Збільшення продажів

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.