ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК

Задоволення потреб клієнтів ніколи не було таким важливим, як сьогодні.
Тому сучасні компанії ставлять перед собою завдання, щоб всі потенційні Замовники мали швидкий і легкий контакт з такими підприємствами.
Зворотній дзвінок дає вам таку можливість і гарантує, що жоден споживач не залишиться непоміченим.

telefon
0 +
Зворотних дзвінків щомісяця
call-center
0 +
КОНСУЛЬТАНТОВ
jezyki-swiata
0 %
ЕФЕКТИВНИХ ЗВОРОТНИХ ДЗВІНКІВ
CCIG - Usługi - Callback - ikona

Як працює зворотний дзвінок?

Зворотній дзвінок – це технологія, яка використовується там, де час має суттєве значення: менш ніж через півхвилини з моменту початку контакту споживачем, надходить дзвінок від консультанта.
Функція зворотного виклику використовується на веб-сайтах, щоб дати вашому потенційному клієнту можливість негайно отримати відповіді на питання, що цікавлять.
Інструмент підтримує процес продажів і є дуже популярною формою контакту серед клієнтів.
Легкість і швидкість впровадження – безумовно, найбільші переваги технології зворотного виклику.

Правильно налаштований зворотний виклик спонукає клієнта взаємодіяти через спливаючі вікна, в яких відображаються пропозиції щодо встановлення контакту з консультантом.
Це відмінна альтернатива каналу електронної пошти та контактних форм.

Додаток

  • Підтримка процесу продажів
  • Обслуговування клієнтів
  • Служба підтримки
  • Гаряча лінія для скарг
CCIG - Callback - ikona

Переваги

 

Задоволеність клієнтів
Збільшення продажів
Підвищення задоволеності клієнтів
Зменшення відхилених дзвінків
Більш короткий час обслуговування
Проста інтеграція з іншими інструментами

Надішліть нам повідомлення.
Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.