ГОЛОСОВИЙ БОТ

Протягом 19 років ми підтримуємо наших Партнерів в підвищенні задоволеності клієнтів і збільшення продажів.
Наш досвід підказує нам, що кожна сучасна компанія, яка відповідає очікуванням клієнтів, повинна використовувати інноваційні технології для підтримки процесів як обслуговування, так і продажів.
Voicebot дозволить вашій компанії максимально швидко створити імідж дружнього до клієнтів бренду, який відповідає їхнім очікуванням.

premie
0 %
МИТТЄВІ ВІДПОВІДІ
24-7
0 /7
ПІДТРИМКА
klienci
КІЛЬКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАНИХ КЛІЄНТІВ
VOICEBOT - Usługi CCIG

ГОЛОСОВИЙ БОТ

Інструмент являє собою віртуальний голосовий помічник, що розпізнає природна мова.
Помічник аналізує мову і використовує її для прийняття рішень щодо подальшого обслуговування відповідно до заданих правил.
Технологія підтримує інтеграцію з консультантами і IVR, а в деяких випадках може повністю їх замінити.
Завдяки можливості перетворення тексту в мову і мови в текст, програмне забезпечення може розуміти питання клієнтів і відповідати відповідно до підготовленого сценарія.
Голосовий робот заснований на штучному інтелекті, НЛП, а також на готових заздалегідь заданих сценаріїв розмов.

Як працює голосовий робот?

Голосовий робот заснований на алгоритмах машинного навчання і штучного інтелекту з категорії розмовного штучного інтелекту (ASR – Automatic Speech Recognition and Text2Speech).
Коли клієнт дзвонить на гарячу лінію, на дзвінок відповідає голосовий помічник – алгоритм, що перетворює мову клієнта в текст.
Потім система аналізує текстове питання (використовуючи NLP, що означає обробка природної мови) і зіставляє відповідь з бази знань.
Якщо відповідь знаходиться в базі даних, система голосового робота перетворює його в мову і подає замовнику.
Якщо в базі знань немає інформації, відповідної запиту, система негайно перенаправляє дзвінок до консультанта.

Voicebot - wyszukiwanie głosowe
Voicebot - głośnik

Де використовувати Голосового робота?

  • Системи бронювання
  • Підтвердження і організація відвідувань
  • Енергетика – показання лічильників
  • Процес подачі скарги
  • Технічна підтримка
  • Замовлення статус
  • Надання актуальної інформації
  • Стягнення боргів
  • Опитування
  • Процеси рекрута

Переваги

Більш легкий і швидкий контакт для клієнтів
Більш короткий час очікування виклику
Зниження ціни
Доступно 24/7
Імідж клієнтоорієнтованої компанії
Збільшення продажів

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.