Відеочат

Сучасні компанії хочуть доставляти споживачеві позитивні враження.
Завдяки інноваційним технологіям, таким як відеочат, ваша компанія може поліпшити взаємодію зі споживачем.
Особисті бесіди дозволяють консультантам завоювати довіру і підвищити задоволення від процесу покупки.

ikona połączenia
0
СЕКУНД відеодзвінків в МІСЯЦЬ
ikona połączenia
0
РОКІВ ДОСВІДУ
ikona połączenia
0
ОФІСІВ
videochat - okulary

Відеочат

З розвитком технологій і появою сучасних комунікаційних платформ велика група клієнтів очікує від компаній можливості особистого контакту.
Щоб виправдати ці очікування, ми впровадили службу підтримки клієнтів у відеочаті в CCIG.
Інструмент добре працює в проектах обслуговування / скарг і продажів, а також у всіх кампаніях, пов’язаних з контактом з клієнтом, який спілкується за допомогою мови жестів.
Запустивши додатковий канал зв’язку на своєму підприємстві, ви позиціонуєте себе як дружню до клієнтів компанію і отримуєте ключові конкурентні переваги для розвитку свого бізнесу.

Як працює відеочат?

Інструмент «Відеочат» дає Замовнику можливість зателефонувати Консультанту не тільки звуком, а й зображенням.
Це дуже просте рішення, яке дозволяє налагодити взаємодію між компанією і клієнтом.
Під час відеочату Консультант може поділитися екраном з Замовником, щоб представити пропозицію, презентувати різні конфігурації продукту / послуги або провести їх через процес покупки.

Videochat - CCIG GROUP
videochat - komputer

Додаток

  • Підтримка жестової мови
  • Гарячі лінії для скарг
  • Служба підтримки
  • Гарячі лінії обслуговування
  • Телемаркетинг
  • Процес рекрута

Переваги

Зміцнення довіри клієнтів
Збільшення продажів
Поліпшення іміджу бренду
Підвищення рівня задоволеності клієнтів (NPS, FCR)
Підвищення задоволеності клієнтів
Проста інтеграція з іншими інструментами

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!

    ЗАПИТАЙТЕ ПРОПОЗИЦІЮ
    Українська

    Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.