Підтримка соціальних мереж

Наразі кожен сучасний бренд не повинен недооцінювати важливість думок і коментарів, які з’являються в соціальних мережах. Саме тому були створені сервіси інтернет-моніторингу. У CCIG ми йдемо далі – ми не тільки відстежуємо мережу, а й активно її підтримуємо – і з точки зору обслуговування клієнтів, і з точки зору продажів.

24-7
ПІДТРИМКА
0 /7
social
СОЦМЕРЕЖ
0
lokalizacja
ОФІСІВ
0
Obsługia Social Media - Telefon

Соціальні мережі

Ми можемо посилатися на численні дослідження і наводити безліч статистичних даних, але кращим доказом є аналіз нашого навколишнього середовища. Соціальні мережі змінили спосіб спілкування в інтернеті. Ми використовуємо соціальні мережі для розважальних цілей, для спілкування, а також для пошуку думки про продукти та послуги. Оскільки в більшості випадків відповідь лунає з уст наших онлайн-друзів, ми готові їм довіряти. Саме тому ми переводимо наш досвід роботи в індустрії кол-центрів у абсолютно нове середовище для контакту з клієнтами. Наша мета — забезпечити швидке та ефективне обслуговування клієнтів, а також збільшити продажі.

Як працює інтернет-моніторинг?

На основі доступних інструментів інтернет-моніторингу ми шукаємо думки, які можуть стосуватися діяльності наших партнерів. Кожна згадка у соцмережі аналізується в режимі реального часу, визначається її статус (продажі чи обслуговування клієнтів) і потенціал нашої участі в обговоренні. Далі ми контактуємось в соціальних мережах з клієнтами, і запрошуємо їх на обговорення (телефон, e-mail, чат).
Obsługia Social Media - Instagram, YouTube, LI, Google
Obsługia Social Media - eCommerce

Соціальні мережі як інструмент обслуговування клієнтів і продажів

Менш ніж за 10 років на наших очах виник абсолютно новий спосіб спілкування. Понад мільярд користувачів у Facebook, кілька сотень мільйонів у Twitter, Google+, LinkedIn тощо. Тому обслуговування клієнтів – це новий вид маркетингу. Інтернет-моніторинг працює аналогічно моніторингу традиційних медіа – ми визначаємо ключові слова, які з’являтьюся в аналізованих джерелах і отримуємо повідомлення про це. Тож якщо хтось згадає у дописі ключове слово, яке ми вказали, ми отримаємо сповіщення негайно або протягом кількох хвилин. Це відкриває великі можливості. Проте потенціал моніторингу полягає у правильному виборі ключових слів. Фрази можуть бути пов’язані не тільки з назвою вашого власного бренду, але й з певною поведінкою клієнтів. Для того, щоб ефективно обслуговувати споживача в соціальних мережах, насамперед потрібна стратегія. Це не лише процедури для конкретних ситуацій – наприклад, тип звернень, які обробляються в соцмережах, чи момент перенесення обговорення на інший канал обслуговування. Це також готові матеріали, до яких співробітники можуть отримати доступ у будь-який момент і бути впевненими, що вони дотримуються інструкцій (солідна база запитань і відповідей, сценарії розвитку обговорення тощо). Стратегія також містить чіткі правила співпраці з відділом маркетингу та PR, які вони підтримують – особливо при обробці проблемних звернень або згадок, які можуть вплинути на імідж компанії. Досвідчена команда, стратегія, розуміння навколишнього середовища та відповідне програмне забезпечення – це поєднує в собі нову послугу CCIG – Social Media Sales, яка має надати найкраще обслуговування клієнтів у соціальних мережах.

Переваги

Підвищення лояльності до бренду
Збільшення відвідуваності сайту компанії
Підвищення задоволеності клієнтів
Миттєва відповідь на запитання клієнтів
Просування товарів і послуг
Збільшення продажів

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!