Відеочат

Забезпечити клієнтам позитивний досвід – мета сучасних компаній. Завдяки інноваційним технологіям, таким як Відеочат, ваша компанія може піднятися на більш високий рівень спілкування з клієнтом. Розмови віч-на-віч дозволяють консультантам зміцнити довіру та задоволеність вашого клієнта.

ikona połączenia
0
СЕКУНД ВІДЕОДЗВІНКІВ В МІСЯЦЬ
ikona połączenia
0
РОКІВ ДОСВІДУ
ikona połączenia
0
ОФІСІВ
videochat - okulary

Відеочат

Разом із технологічним розвитком та появою сучасних комунікаційних платформ велика група клієнтів очікує від компаній можливості особистого контакту. Щоб задовольнити ці очікування, ми впровадили в CCIG можливість обслуговування клієнтів за допомогою відеочату. Інструмент добре працює як у обслуговуванні, так і в проектах із продажу, а також у всіх кампаніях, які передбачають контакт із клієнтом, який спілкується мовою жестів. Запускаючи додатковий контактний канал у своїй компанії, ви демонструєте імідж клієнтоорієнтованої компанії, завдяки чому отримуєте ключові конкурентні переваги, що дозволяють розвивати вашу компанію.

Як працює Відеочат?

Відеочат дозволяє клієнту зв’язатися з консультантом за допомогою не тільки звуку, а й зображення. Це дуже просте рішення, яке дозволяє побудувати взаємодію компанія-клієнт. Під час відеочату консультант може поділитися екраном з клієнтом, щоб представити пропозицію, запропонувати різні конфігурації продукту / послуги або провести клієнта через процес покупки.

Videochat - CCIG GROUP
videochat - komputer

Застосування

  • Підтримка мови жестів
  • Гаряча лінія для розгляду скарг
  • Helpdesk
  • Гаряча лінія обслуговування
  • Телемаркетинг
  • Процес рекрутингу

Переваги

Зміцнення довіри клієнтів
Збільшення продажів
Поліпшення іміджу бренду
Вищі показники задоволеності клієнтів (NPS, FCR)
Підвищення задоволеності клієнтів
Проста інтеграція з іншими інструментами

Надішліть нам повідомлення. Перевірте, як ми можемо вам допомогти!